Feng Shui för din garderob

Jag älskar ordning & reda. Jag lider med mina kläder som måste trängas i mina få små garderober i lägenheten. Jag SKA ha en stor klädkammare när jag flyttar nästa gång!

Nu kan du få hjälp att få det fint i din garderob:

Jag hjälper dig att rensa och röja i din garderob för att sortera ut de plagg du av någon anledning inte använder (dyrt felköp, ett reafynd, fel storlek, tokig passform etc.) men som ändå bara blir kvar månad efter månad, år efter år…

·         Bollplank där jag kan se på dig och din garderob med ”nya” ögon

·         Underlättar för dig att hitta kläder att använda

·         Hittar nya kombinationer eftersom du enklare kan se vad du har

·         Ökar din harmoni då du kan sluta lägga energi på dina ”felköp”

Jag utmanar dig att förnuftigt fundera över

-          Använder/behöver jag den här?

-          Älskar jag den här?

 

Praktiskt och handfast arbete sker tillsammans, direkt på plats (max 3 timmar) inklusive skriftlig dokumentation med konkreta tips/förslag att tillämpa i vardagen.

 

Välkommen att kontakta mig för information och bokning

  Camilla Eriksson 

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Emma - ROCK THE BLOGG

Så himla bra grej!!

2010-05-05 @ 09:23:23
URL: http://rocktheblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0