Obekväm fåtölj. Eller?

Impulsköp är min starka sida?! Köper ofta och snabbt:) Köpte denna fåtölj bara för att den dök upp framför ögat. Såg så skön ut. Fluffig:) Jag hade bestämt mig för att frångå det kritvita vardagsrummet så den passade perfekt. inte för stora kast från vitt till beige...Dessutom kan jag ha den på sniskan för att bryta det avlånga rummet jag har just nu.



Men...den är faktiskt ganska obekväm. Har den kvar bara för att jag gillar utseendet. Konstigt hur det kan vara...Men jag sitter i soffan snett bredvid och tittar på den varje dag. Vill titta på något snyggt. Ja...jag får nog ha kvar den ett tag.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Väldigt fin, väldigt opraktiskt - precis som du! Klart du gillar den

2010-02-22 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0