Mycket blommor nu...



Känner mig som en florist...Inte meningen! Du kanske tror att du kommit till Interfloras sida?
Inte då! Men...blommor är en räddare i nöden under vintern tycker jag. Ifall inredningsfantasierna, utsvävningarna och inköpen låter vänta på sig kan man alltid liva upp det lite med färska blommor.
Jag har som rutin att alltid köpa färska blommor på vägen hem från jobbet på fredagar. Är jag bortrest över helgen så blir det på måndagen när jag är tillbaka. Jag tycker att jag förtjänar denna lyx:)
Mina favoriter är vita långa liljor men dessa vita fina tulpaner som jag fick av Mia Risberg och hennes man i lördags kommer som klar 2:a! Väldigt fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0